kinepolis breda is een van mooiste gietvloer van woodstock vloeren.

De kinepolis breda is een cementgebonden gietvloer, terecht soms ook wel eens woonbeton genoemd, De kinepolis breda  kan uit meerdere lagen bestaan. De hoofdbestanddelen van deze vloer bestaan uit cement, toeslagstoffen en soms bindmiddelen.

Een cementgebonden gietvloer krijgt een beschermende laag (soms polyurethaan of lak) waardoor vocht en vuil zo min mogelijk in de vloer kunnen trekken en dat veel wordt afgestoten. Deze laag kan zowel een matte als een glanzende uitstraling aan de gietvloer geven.

kinepolis breda

kinepolis breda

De Kinepolis Breda is geen PU gietvloer. Dez cement gebonden vloer zijn bij uitstek geschikt voor woningen en kantoren. Onze woodstock gietvloeren zijn leverbaar in meerdere vloeren. Een gietvloer van woodstock met vloerverwarming voelt warm en zacht aan en is zeer geschikt voor de gietvloer met vloerverwarming.

Bij bij de aanschaf van een polyurethaan gietvloer,(pu vloer) dat deze niet van hoogwaardige grondstoffen gemaakt is, omdat er grote kwaliteitsverschillen in de vloeren kan zitten.

Gietvloeren op kleur

De Kinepolis Breda kan op kleur gemaakt worden.

waarom heet de vloer Kinepolis Breda

Over Kinepolis Breda

Kinepolis Breda op het Breepark is een plek waar een filmbezoek een ware beleving wordt, vandaar ook onze naam voor de gietvloer van woodstock Alle 10 de zalen hebben luxe bioscoopstoelen met extra brede armleuningen en royale beenruimte. Kinepolis Breda is de eerste volledige laserprojectie-bioscoop van Europa, wat betekent dat de beeldkwaliteit in elke zaal superscherp is.

Passie. Energie. Moed. Dat heb je nodig om een nieuw mooie naam te vinden vandaar de woordt keuze. Je hebt een sterke naam voor een vloer of voor je bedrijf, je begint met het zoeken naar een goed gevonden naam maar nog niet de juiste doelgroep. Je bent dus(bijna) klaar om verder te gaan.

Kinepolis Breda een goede naam die de doelgroep kan vinden.

Een goede naam moet het gevoel van je merk belichamen. Hij moet makkelijk te onthouden zijn. Hij moet je klanten eraan herinneren .

Je kunt een gespecialiseerd bureau duizenden euro betalen om een goede naam te verzinnen die nieuw, trendy, memorabel, relevant voor je branche is en nog niet geregistreerd staat als handelsmerk. Maar als je net begint, heb je waarschijnlijk andere prioriteiten. In plaats van iemand te betalen om je je naam te vinden om iets een naam te geven, kun je ook proberen er zelf een te bedenken (datt is gratis!).

In dit artikel geven we jou ook tips voor het bedenken van een geweldige naam.

  • Gebruik letterwoorden
  • Maak mash-ups
  • Haal inspiratie uit de mythologie of de literatuur
  • Gebruik buitenlandse woorden
  • Gebruik je eigen naam
  • Pak de kaart erbij
  • Gooi het door elkaar
  • Werk samen met een ander bedrijf
  • Maak gebruik van bijnamen
  • Gebruik een symbool
  • Beschrijf het
  • Gebruik Latijn
  • Bekijk je product vanuit een ander perspectief
  • Kort het af
  • Varieer op de spelling
  • Vertel je verhaal
  • Vertel waar je in gelooft
  • Kies een woord uit het woordenboek

1. Gebruik een leuk woord

Veel grote bedrijven gebruiken letterwoorden in plaats van hele namen, omdat die makkelijker te onthouden zijn. Goede voorbeelden zijn BBC (British Broadcasting Corporation) en KLM. Als je bedrijf ‘Postma Marketingbureau’ heet, kun je het bijvoorbeeld ook PMB noemen.

2. Maak mash-ups

Combineer liefst twee woorden die betrekking hebben op jou produkt en je bedrijf. Kun je die op een of andere manier helemaal of deels combineren zal mooi zijn? Een paar goede voorbeelden zijn TripAdvisor, Evernote (van ‘forever’ en ‘note’), en Netflix (‘internet’ en ‘flicks”). Een naam als ‘Wok to Go’ geeft meteen aan dat het om een eettentje gaat waar je snelle wokgerechten voor onderweg kunt bestellen.begrijp je.

3. Haal inspiratie uit de literatuur

Nike is een van de bekendste merken, en in de Griekse mythologie is het de naam van de godin van de overwinning. Andere bekende bedrijven of merken zoals Oracle, Hermés en Mars hebben ook mythologische namen. Doe wat onderzoek en kijk of er een mythologische figuur is die relevant is voor jouw bedrijf.

Als je bijvoorbeeld een wijnwinkel hebt, kun je dan misschien iets met ‘Bacchus’ doen in je naam? Roep de hulp in van Aphrodite, godin van de schoonheid, als je een naam nodig hebt voor je beautymerk.

4. Gebruik soms buitenlandse woorden

Een andere taal gebruiken kan je bedrijf een exotisch tintje geven en maakt de naam goed te onthouden voor potentiële klanten. Een kapsalon met een Franse naam bijvoorbeeld, of een theewinkel met een Japans woord erin.

BRON

 

 

 

Categorieën: AfwerkvloerenGietvloer