hertog jan aanbieding - Woodstock vloeren hertog jan aanbieding
Hertog Jan aanbieding

Hertog Jan aanbieding!

U kunt nu bij een bezoek aan onze showroom genieten van 2 gratis verfrissende blikjes Hertog Jan. Daarnaast hebben wij nog een grote partij kratten Hertog Jan. Die verkopen wij in stuks voor €10,99 per krat.

2 blikjes Hertog Jan = gratis (bij bezoek aan onze showroom)
Krat Hertog Jan = €10,99

Zie ook heerlijk bier voor een zachte prijs

Hertog Jan is altijd bier van de week! wilt u kopen? altijd even bellen.

Heb je ook zin bier voor een betaalbare prijs? Heb je nog genoeg in huis? Dit is een vraag die meerdere mensen hebben. Daarom deze website om snel bier in de aanbieding te vinden. Hier staan alle bier aanbiedingen van winkels zoals supermarkten. Dus zo vindt je snel goedkoop bier bij een winkel in de buurt. Heel handig dus voor elke bier drinker, pils drinker en gelegenheids drinker.

In de Arcense brouwerij wordt al sinds 1981 louter speciaalbier gebrouwen. Daarmee was Hertog Jan in Nederland pionier. Brouwmeester Gerard van den Broek: ,,Speciaalbier zit in ons dna. In die tijd dronk 99 procent van de consumenten pils.” De pilsjes van Hertog Jan, overigens door Van den Broek ontwikkeld, worden pas sinds 1994 gebrouwen, bij zusterbedrijf Dommelsche Bierbrouwerij in Dommelen.

Premiumbier

Marketingmanager Joost van de Sande: ,,Speciaalbier is in onze marketingstrategie uiterst belangrijk om te laten zien hoeveel passie we voor ons product hebben. We geven uitleg over ingrediënten en smaken.”

Hij vertelt over het meermalen internationaal bekroonde premiumbier Grand Prestige, dat jarenlang in de brouwerijkelders rijpt. ,,Dit straalt af op ons hele merk. Als je zo'n fantastisch speciaalbier kunt brouwen, dan kun je ook pils maken. Vanuit onze kracht, speciaalbier en de Arcense brouwerij, dus vanuit de kern van ons dna, zijn we hard gegroeid.”

In vrijwel alle reclameboodschappen en andere uitingen spelen de eigen brouwers de hoofdrol. Door deze aanpak wordt het merk klein en menselijk gehouden. Dat begon al in de eerste tv-commercial in 2008 (met het popliedje It's got to be perfect), waarin Gerard van den Broek bij het betreden van de brouwerij de deurmat met logo netjes recht legt. ,,Bij onze rondleidingen in de brouwerij zien de gasten dat we brouwers zijn, geen acteurs. Bezoekers herinneren zich die commercial nog altijd. De mat is al 27 keer meegenomen!”

Categorieën: Acties

shares